Problemer med opdatering af aftaler
Incident Report for NSPOP Status
Resolved
Databaserne er nu opdateret med rettelsen og der er åbnet for adgang igen.
Posted Feb 16, 2024 - 08:26 CET
Update
Databasen arbejder stadig på rettelsen, prognosen for afslutning er Fredag (16/2) eftermiddag.
Næste opdatering 16/2 kl 10:00
Posted Feb 15, 2024 - 14:59 CET
Update
Databasen arbejder stadig på rettelsen, prognosen for afslutning er ændret til Fredag (16/2) eftermiddag.
Næste opdatering kl 15:00.
Posted Feb 15, 2024 - 08:55 CET
Update
Prognosen er stadig forventet afslutning af rettelse i database torsdag (15/2) eftermiddag.
Næste opdatering kl 09:00.
Posted Feb 14, 2024 - 15:05 CET
Update
Databasen arbejder stadig på rettelsen, prognosen for afslutning er ændret til torsdag (15/2) eftermiddag.
Næste opdatering kl 15:00.
Posted Feb 14, 2024 - 10:59 CET
Update
Databasen arbejder stadig på rettelsen og det ser ud til at tage længere tid end oprindeligt forventet.
Næste opdatering kl 11:00.
Posted Feb 14, 2024 - 08:30 CET
Update
Der aftestes en databaserettelse der forventes lagt i PROD inden for en times tid.
Der vil forventet gå indtil onsdag (14/2) middag før at denne rettelse er kørt igennem.
DROS kan ikke kaldes så der kan ikke oprettet/opdateres fx aftaler indtil da.
Det er stadig muligt at søge/læse aftaler mm gennem DDS.
Der opdateres igen i onsdag (14/2) morgen kl 0900
Posted Feb 13, 2024 - 14:20 CET
Update
Der arbejdes fortsat på en løsning, vi opdatere løbende.
Posted Feb 13, 2024 - 12:42 CET
Identified
Problemet er fundet og der arbejdes på en løsning, vi opdatere løbende
Posted Feb 13, 2024 - 11:41 CET
Update
Der arbejdes stadig på at identificere problemet
Posted Feb 13, 2024 - 11:08 CET
Investigating
Der er i øjeblikket problemer med opdatering af aftaler, der arbejdes på at løse problemet.
Vi opdatere status ca hver halve time.
Posted Feb 13, 2024 - 10:37 CET
This incident affected: NSP Støtteservices (OpenXDS, XDS) and Forretningsservices (Dokument Registreringservice (DROS)).