Forringede svartider for FMK
Incident Report for NSPOP Status
Resolved
Der opleves i øjeblikket lange svartider for FMK.

Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi informerer igen senest om 2 timer.

Opdatering kl. 12:46: der arbejdes stadig på at undersøge og udbedre svartiderne. Vi informerer igen senest om 2 timer.

Opdatering kl. 13:33: svartiderne er nu tilbage på normalt niveau.
Posted Apr 15, 2024 - 13:53 CEST
Update
Der opleves i øjeblikket lange svartider for FMK.

Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi informerer igen senest om 2 timer.

Opdatering kl. 12:46: der arbejdes stadig på at undersøge og udbedre svartiderne. Vi informerer igen senest om 2 timer.
Posted Apr 15, 2024 - 12:47 CEST
Investigating
Der opleves i øjeblikket lange svartider for FMK.

Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi informerer igen senest om 2 timer.
Posted Apr 15, 2024 - 10:37 CEST
This incident affected: Forretningsservices (Fælles Medicinkort API (FMK)).