tag:status.nspop.dk,2005:/historyNSPOP Status Status - Incident History2024-03-29T06:23:29+01:00NSPOP Statustag:status.nspop.dk,2005:Incident/203186632024-03-22T10:44:13+01:002024-03-22T10:44:13+01:00Manglende opdatering af SOR data - [NSP-43038]<p><small>Mar <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>10:44</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Fejlen vedrørende manglende opdatering af SOR data er fundet og rettet. Data er igen opdateret.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>12:19</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Manglende opdatering af SOR data.<br />SOR data er ikke blevet opdateret i nat (d. 21/3/24). Vi arbejder på at udrede og udbedre fejlen. Opdatering følger.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/202679452024-03-22T06:00:18+01:002024-03-22T06:00:18+01:00Akut servicevindue for NemLog-in den 21. marts 2024 kl. 17:00 til den 22. marts 2024 kl. 06:00 - [NSP-42888]<p><small>Mar <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>06:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>17:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>15</var>, <var data-var='time'>14:44</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Digitalisér oplyser følgende:<br /><br />Hermed advisering om servicevindue i NemLog-ins produktionsmiljø den 21. marts 2024 kl. 17:00 til den 22. marts 2024 kl. 06:00.<br />Servicevinduet skyldes en fejl i miljøet, som vi ønsker at rette hurtigst muligt.<br />Produktionsmiljøet vil være tilgængeligt under servicevinduet.<br /><br />Følg status fra Digitalisér her:<br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/mar/servicevindue-nemlog-in-prod-den-2103-kl-17-til-2203-kl-06</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/203178482024-03-21T14:49:26+01:002024-03-21T14:49:26+01:00FMK-Online adgang via Sikker Browser Opstart delvist utilgængelig for medhjælpere<p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>14:49</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Brugere, der har egen sundhedsfaglig autorisation, og som logger ind via Sikker Browseropstart, får ikke mulighed for at vælge en evt. rolle som lægens medhjælp.<br /><br />Opdatering: problemet er nu løst og en rettelse er deployet til produktionsmiljøet.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>10:22</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Brugere, der har egen sundhedsfaglig autorisation, og som logger ind via Sikker Browseropstart, får ikke mulighed for at vælge en evt. rolle som lægens medhjælp.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/203005622024-03-21T14:30:56+01:002024-03-21T14:30:56+01:00NSP slave loadbalancer flyttes og patches<p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>14:30</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>12:30</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>19</var>, <var data-var='time'>12:49</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Slave loadbalancer flyttes og patches, dette kan medføre enkelte requests skal gentages i perioden, der forventes ikke nedetid.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/203174432024-03-21T09:44:46+01:002024-03-21T09:44:46+01:00Tilskuds-modulet i FMK-Online er utilgængeligt<p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>09:44</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Tilskuds-modulet i FMK-Online er p.t. ikke tilgængeligt. De bagvedliggende snitflader er ikke berørt. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi informerer igen senest om 2 timer.<br /><br />Opdatering: det har vist sig ikke at være et problem i FMK-Online men i nogle klientsystemers brug af roller.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>09:14</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Tilskuds-modulet i FMK-Online er p.t. ikke tilgængeligt. De bagvedliggende snitflader er ikke berørt. Vi arbejder på højtryk for at løse problemet. Vi informerer igen senest om 2 timer.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/203089682024-03-21T07:43:38+01:002024-03-21T07:43:38+01:00git.nspop.dk vedligehold<p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>07:43</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>07:30</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>11:25</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - git.nspop.dk er under vedligehold i perioden.<br /><br />Ændringer til indhold og indstillinger kan gå tabt.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/203083012024-03-20T19:51:44+01:002024-03-20T19:51:44+01:00www.nspop.dk vedligehold - [NSP-42993]<p><small>Mar <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>19:51</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>19:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>09:40</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - www.nspop.dk vil være under vedligehold i perioden.<br /><br />Ændringer til indhold og indstillinger i perioden kan gå tabt.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/201665492024-03-13T11:14:47+01:002024-03-13T11:14:51+01:00Det er desværre ikke muligt at acceptere aftaler/ledelseserklæringer på NSPOP for øjeblikket.<p><small>Mar <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>11:14</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Det er igen muligt at acceptere aftaler/ledelseserklæringer på NSPOP.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 5</var>, <var data-var='time'>14:47</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Det er desværre ikke muligt at acceptere aftaler/ledelseserklæringer på NSPOP for øjeblikket. <br /><br />Der arbejdes på sagen.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/202248352024-03-13T08:00:56+01:002024-03-13T08:00:56+01:00Arbejde på DB cluster<p><small>Mar <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>08:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>07:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Mar <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>14:12</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - En af serverne i DB clustret genstartes ifm HW fejl, performance kan være påvirket, ingen planlagt nedetid.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/201655592024-03-05T12:26:38+01:002024-03-05T12:26:38+01:00Opdatering i STS for at rette SOAP Fault HTTP status kode - [NSP-42232]<p><small>Mar <var data-var='date'> 5</var>, <var data-var='time'>12:26</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Varsel:<br /><br />STS har gennem flere år returneret HTTP status kode 200 på trods af, der en SOAP Fault i svaret. For at sikre, at STS følger standarden, der foreskriver, at alle SOAP Faults skal have status kode 500, vil rettelse blive idriftsat 12. juni 2024 kl. 12.00.<br /><br />Ved evt. spørgsmål venligst benyt https://www.nspop.dk/display/resources/Supporthenvendelse</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/201330732024-03-01T17:34:13+01:002024-03-01T17:34:13+01:00www.nspop.dk er ustabilt - [NSP-42188]<p><small>Mar <var data-var='date'> 1</var>, <var data-var='time'>17:34</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 1</var>, <var data-var='time'>17:16</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Vi arbejder på at få www.nspop.dk op at køre igen, men det kommer til at tage noget tid inden den er kørende.</p><p><small>Mar <var data-var='date'> 1</var>, <var data-var='time'>16:01</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Der kan i øjeblikket opleves at www.nspop.dk er ustabilt<br /><br />Der arbejdes på at få løst problemet</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/201030072024-02-29T06:00:10+01:002024-02-29T06:00:10+01:00Driftsproblemer med services på Nationale Service Platform (NSP)<p><small>Feb <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>06:00</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Driftsforstyrrelserne er blevet løst</p><p><small>Feb <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>05:16</var> CET</small><br><strong>Monitoring</strong> - Årsagen er identificeret og løsning er i gangsat. Overvåger stadig systemet og Nationale Service Platform (NSP)</p><p><small>Feb <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>04:28</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>04:21</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Der opleves i øjeblikket problemer med at tilgå Nationale Service Platform (NSP)<br /><br />Der arbejdes på at løse problemet. <br /><br />Se yderligere oplysninger her: <br /><br />SYSTEM <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke flere eller alle services på Nationale Service Platform (NSP)<br /><br />KONSEKVENSER <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytter services på Nationale Service Platform (NSP)</p><p><small>Feb <var data-var='date'>29</var>, <var data-var='time'>04:20</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Der opleves i øjeblikket problemer med at tilgå Nationale Service Platform (NSP)<br /><br />Der arbejdes på at løse problemet. <br /><br />Se yderligere oplysninger her: <br /><br />SYSTEM <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke flere eller alle services på Nationale Service Platform (NSP)<br /><br />KONSEKVENSER <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytter services på Nationale Service Platform (NSP)</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/200293372024-02-28T03:00:12+01:002024-02-28T03:00:12+01:00Servicevindue for NemLog-in d. 27. februar 2024 kl. 18:00 til den 28. februar kl. 03:00 - [NSP-41989]<p><small>Feb <var data-var='date'>28</var>, <var data-var='time'>03:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>27</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>15:00</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Digitalisér oplyser følgende:<br /><br />Servicevindue for NemLog-ins produktionsmiljø den 27. februar 2024 kl. 18:00 til den 28. februar kl. 03:00.<br />Grundet intern vedligehold vil der være et servicevindue på NemLog-in løsningen i ovennævnte tidsrum.<br />Løsningen vil fortsat være tilgængelig under servicevinduet.<br /><br />Følg status på Digitalisér:<br /><br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/jan/servicevindue-nemlog-in-den-27-februar-2024</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/200782602024-02-27T15:00:57+01:002024-02-27T15:00:57+01:00NSP slave loadbalancer flyttes og patches<p><small>Feb <var data-var='date'>27</var>, <var data-var='time'>15:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>27</var>, <var data-var='time'>13:01</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>13:27</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Slave loadbalancer flyttes og patches, dette kan medføre enkelte requests skal gentages i perioden, der forventes ikke nedetid.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/200762192024-02-26T20:00:56+01:002024-02-26T20:00:56+01:00Vedligehold FMk,TAS,FMK-Online - [FMK-36051]<p><small>Feb <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>20:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>08:50</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>26</var>, <var data-var='time'>08:45</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - På grund af vedligeholdelsesarbejde, kan stamdata opdateringer i FMK,TAS og FMK-Online potentielt være forsinket i nogle timer i perioden 26.2.2024 kl 8:00 - 20:00.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/200293322024-02-23T03:00:27+01:002024-02-23T03:00:27+01:00Servicevindue for NemLog-in d. 22. februar 2024 kl. 18:00 til den 23. februar kl. 03:00 - [NSP-41988]<p><small>Feb <var data-var='date'>23</var>, <var data-var='time'>03:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>22</var>, <var data-var='time'>18:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>15:00</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Digitalisér oplyser følgende:<br /><br />Servicevindue for NemLog-ins produktionsmiljø den 22. februar 2024 kl. 18:00 til den 23. februar kl. 03:00.<br />Grundet intern vedligehold vil der være et servicevindue på NemLog-in løsningen i ovennævnte tidsrum.<br />Løsningen vil fortsat være tilgængelig under servicevinduet.<br /><br />Følg status på Digitalisér:<br /><br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/jan/servicevindue-nemlog-in-den-22-februar-2024</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/200379432024-02-21T20:32:05+01:002024-02-21T20:32:05+01:00jira.nspop.dk er under maintenance/vedligehold - [NSP-41996]<p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>20:32</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>20:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>13:32</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - jira.nspop.dk er under maintenance/vedligehold i perioden.<br /><br />Ændringer til indhold og indstillinger kan gå tabt.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/200374412024-02-21T19:43:49+01:002024-02-21T19:43:49+01:00www.nspop.dk vedligehold/opgradering - [NSP-41994]<p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>19:43</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>19:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>12:15</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - www.nspop.dk vil være under vedligehold/opgradering i perioden.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/198642032024-02-21T10:00:25+01:002024-02-21T10:00:25+01:00Servicevindue for NemLog-in fra den 20. februar 2024 kl. 17:00 til den 21. februar kl. 10:00 - [NSP-41695]<p><small>Feb <var data-var='date'>21</var>, <var data-var='time'>10:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>20</var>, <var data-var='time'>17:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Jan <var data-var='date'>30</var>, <var data-var='time'>07:46</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Digitalisér oplyser følgende:<br /><br />Grundet gennemførelse af ny release (Release 8) vil der fra den 20. februar kl. 17:00 og frem til den 21. februar kl. 10:00 være et servicevindue på NemLog-in.<br /><br />NemLog-in vil fortsat være tilgængelig under servicevinduet. <br /><br />Læs om indholdet i release 8 på NemLog-in-portalen, hvor materialet holdes opdateret. Se indholdet på følgende link: https://www.nemlog-in.dk/releases/<br /><br />Følg status på Digitalisér:<br /><br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/jan/servicevindue-nemlog-in-den-20-og-21-februar-2024</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/200202612024-02-19T15:46:12+01:002024-02-19T15:46:12+01:00Der er problemer med at tilgå testmiljø på NSP - [NSP-41959]<p><small>Feb <var data-var='date'>19</var>, <var data-var='time'>15:46</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Der er deployet et workaround, problem skulle gerne være løst.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>19</var>, <var data-var='time'>13:41</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Der er problemer med at tilgå testmiljø på NSP<br /><br />Der arbejdes på at løse problemet og der vil komme en ny opdatering, når der foreligger nyt.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/199735382024-02-16T08:26:45+01:002024-02-16T08:26:45+01:00Problemer med opdatering af aftaler<p><small>Feb <var data-var='date'>16</var>, <var data-var='time'>08:26</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - Databaserne er nu opdateret med rettelsen og der er åbnet for adgang igen.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>15</var>, <var data-var='time'>14:59</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Databasen arbejder stadig på rettelsen, prognosen for afslutning er Fredag (16/2) eftermiddag.<br />Næste opdatering 16/2 kl 10:00</p><p><small>Feb <var data-var='date'>15</var>, <var data-var='time'>08:55</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Databasen arbejder stadig på rettelsen, prognosen for afslutning er ændret til Fredag (16/2) eftermiddag.<br />Næste opdatering kl 15:00.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>15:05</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Prognosen er stadig forventet afslutning af rettelse i database torsdag (15/2) eftermiddag.<br />Næste opdatering kl 09:00.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>10:59</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Databasen arbejder stadig på rettelsen, prognosen for afslutning er ændret til torsdag (15/2) eftermiddag.<br />Næste opdatering kl 15:00.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>14</var>, <var data-var='time'>08:30</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Databasen arbejder stadig på rettelsen og det ser ud til at tage længere tid end oprindeligt forventet.<br />Næste opdatering kl 11:00.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>14:20</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Der aftestes en databaserettelse der forventes lagt i PROD inden for en times tid. <br />Der vil forventet gå indtil onsdag (14/2) middag før at denne rettelse er kørt igennem.<br />DROS kan ikke kaldes så der kan ikke oprettet/opdateres fx aftaler indtil da.<br />Det er stadig muligt at søge/læse aftaler mm gennem DDS.<br />Der opdateres igen i onsdag (14/2) morgen kl 0900</p><p><small>Feb <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>12:42</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Der arbejdes fortsat på en løsning, vi opdatere løbende.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>11:41</var> CET</small><br><strong>Identified</strong> - Problemet er fundet og der arbejdes på en løsning, vi opdatere løbende</p><p><small>Feb <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>11:08</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - Der arbejdes stadig på at identificere problemet</p><p><small>Feb <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>10:37</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Der er i øjeblikket problemer med opdatering af aftaler, der arbejdes på at løse problemet.<br />Vi opdatere status ca hver halve time.</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/199730182024-02-15T16:00:21+01:002024-02-15T16:00:21+01:00Lukkevindue DevTest4 på torsdag kl. 14-16 - [NSP-41868]<p><small>Feb <var data-var='date'>15</var>, <var data-var='time'>16:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>15</var>, <var data-var='time'>14:00</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>13</var>, <var data-var='time'>08:50</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Digitalisér oplyser følgende:<br /><br />På torsdag er der lukkevindue på DevTest4 kl. 14-16.<br />Hermed advisering om lukkevindue på NemLog-in DevTest4 torsdag d. 15 februar kl. 14-16.<br />Miljøet vil ikke være tilgængeligt under lukkevinduet.<br />Beklager de eventuelle gener, det måtte medføre.<br /><br />Følg status på Digitalisér:<br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/feb/systemopdatering-nemlog-in</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/199667492024-02-12T15:32:22+01:002024-02-12T15:32:22+01:00Driftsproblemer på NemLog-in Produktion - [NSP-41865]<p><small>Feb <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>15:32</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>14:44</var> CET</small><br><strong>Update</strong> - We are continuing to investigate this issue.</p><p><small>Feb <var data-var='date'>12</var>, <var data-var='time'>14:37</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Digitaliser oplyser følgende:<br />Der opleves ustabilitet på log-in komponenten i NemLog-in, som kan indebære, at brugere er forhindret i at anvende løsningen.<br /><br />Hvem er berørt?<br />Alle der forsøger at logge ind via NemLog-in<br /><br />Der arbejdes på at løse problemet. <br /><br />SYSTEM <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytte MitID /MitID Erhverv/NemLog-in3<br /><br />KONSEKVENSER <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytte MitID /MitID Erhverv/NemLog-in3<br /><br />Følg status på:<br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/feb/driftsforstyrrelser-nemlog-in-2</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/199402792024-02-09T03:00:21+01:002024-02-09T03:00:21+01:00Akut lukkevindue den 9. februar 2024 kl. 00:01 til kl. 03:00 på produktionsmiljøet - [NSP-41838]<p><small>Feb <var data-var='date'> 9</var>, <var data-var='time'>03:00</var> CET</small><br><strong>Completed</strong> - The scheduled maintenance has been completed.</p><p><small>Feb <var data-var='date'> 9</var>, <var data-var='time'>00:01</var> CET</small><br><strong>In progress</strong> - Scheduled maintenance is currently in progress. We will provide updates as necessary.</p><p><small>Feb <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>16:32</var> CET</small><br><strong>Scheduled</strong> - Digitaliser oplyser følgende: <br /><br />Hermed advisering om et lukkevindue på produktion.<br /><br />Det er et akut vindue som er begrundet i en verserende fejl i Prod på CSS komponenten.<br /><br />Alle NemLog-in services vil være utilgængelige i lukkevinduet. Der åbnes op igen fredag den 9. februar 2024 kl. 03:00.<br /><br />Årsagen er en følgefejl af en databaseopdatering.<br /><br />Vi beklager de eventuelle gener, det måtte medføre.<br /><br />Se yderligere oplysninger her: <br /><br />SYSTEM <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytte MitID /MitID Erhverv/NemLog-in3<br /><br />KONSEKVENSER <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytte MitID /MitID Erhverv/NemLog-in3<br /><br />Følg status fra Digitalisér her:<br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/feb/servicevindue-nemlog-in-prod-9224-kl0001</p>tag:status.nspop.dk,2005:Incident/199380712024-02-08T11:32:56+01:002024-02-08T11:32:56+01:00Driftsproblemer på NemLog-in Produktion - [NSP-41833]<p><small>Feb <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>11:32</var> CET</small><br><strong>Resolved</strong> - This incident has been resolved.</p><p><small>Feb <var data-var='date'> 8</var>, <var data-var='time'>11:29</var> CET</small><br><strong>Investigating</strong> - Digitalisér oplyser følgende: <br /><br />Der kan i øjeblikket opleves fejl ved forsøg på log-in på NemLog-in Administrationen. <br />Dette berører tekniske administratorer etc., som forsøger at tilgå https://administration.nemlog-in.dk.<br /><br />Der bliver arbejdet på at løse problemet. <br /><br />Vi beklager de gener dette medfører.<br /><br />Se yderligere oplysninger her: <br /><br />SYSTEM <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytte MitID /MitID Erhverv/NemLog-in3<br /><br />KONSEKVENSER <br />Driftsforstyrrelsen kan påvirke anvendere der benytte MitID /MitID Erhverv/NemLog-in3<br /><br />Følg status fra Digitalisér her: <br />https://digitaliser.dk/nemlog-in/nyt-fra-nemlog-in/2024/feb/driftsforstyrrelser-nemlog-in</p>